21 Aralık 2016 Çarşamba

Ölümü yakıştıramadığım..





Bir elin parmaklarını geçmez, en yakınım da yaşadığım ölüm acısı!
Birgün geleceğini pekala biliyor insan, ama hiç gelmeyecekmiş gibi yaşamayı seçiyor. En azından ben göz göre göre yokmuş gibi davrandım. Ve bana göre(!) en olmadık zamanda, belki de ''iyi olacağına'' dair umut biriktirdiğim bir zamanda kapımızı çaldığından bu kabullenememe hali.. -ki belki de bu kocaman bir bahane kendime uydurduğum! Ben her durumda yakıştıramazdım ki sana ölümü.... 

Sanki bir seyahattesin şimdi Canım Babam..
ve kapı çalacak!
Kapının ardında belirecek varlığın..
Sonrası iyilik güzellik.....
...
..
.
''Olur''du diyor; dilim de, gönlüm de..

Ve uyanıyor hayat, kalbimin tam ortasında dikiliyor sanki tüm gerçekliğiyle.. Tarifi olmayan bir acı bu. 


Koltuğunda oturmuyor oluşun.. Hatta evin içinde hiçbir yer de olmaman.. Hergün telefon da konuşuyor olmamıza rağmen bir gün dahi işten güçten biraz geç arasam, ''unuttun bizi'' diyerek sitem edişlerin.. İnsan herşeyini arıyor.. Özlüyor..

Dedim ya ben tüm olumsuzluklara rağmen ''iyi olacak'' diyordum içten içe.. Öyle inanmışım ki, şimdi boşluktan öte birşey yok içimde.. Ve ağlayamıyorum bile şu sıra, görünürde! Oysa içimde ki yağmur dinmek bilmiyor.....

Bir yanım ''yapacak birşey yok'' diyor.. Bir yanım ''kabullenmiyor''..

Çok şey düşünüyorum bu aralar.. Nedenlerle, acabalarla, ihtimallerle dolu her biri.. Düşünsen olmuyor, düşünmesen hiç olmuyor..

Sonu yok şimdilik.. Ama sanırım zamanla alışıyor insan, çok şahit oldum.

Bunu bilmek daha da acıtıyor içini insanın, o çok ayrı!




''10 Aralık 2016..'' 
Işıklar içinde uyu Canım Babam.

















* Simla 

1 yorum:

  1. Annemi kaybettiğimde (ki bu ilk acımdı) komşularımızdan bir hanım "ilk acı unutulmaz, inşallah tanrı bu acını unutturmasın" demişti.. O an, sanki bana beddua ediyor gibi gelmişti.. Ama yıllar sonra, 20 yaşında bir evlat kaybedince, o temenninin bir dua olduğunu anlamıştım Simlâ' m.. Şimdi ben de tüm yüreğimle acını paylaşırken diyorum ki.... "ALLAH BU ACINI UNUTTURMASIN"..

    YanıtlaSil