23 Ağustos 2012 Perşembe

Sensizliğin Kırık Notaları / 03.05.2008




'' Zamanın bunca tutarsızlığında
Tam da sensizliğin yamacında
Yakalandım hüzüne!

Sustu yüreğin tınısı
Sesi  yamalı bir çığlığa yüklendi sessizlik..
 
Yüzüm gecenin renginde asılı kaldı..
Ellerimi yitirdim!
Düştüğü  ilk renge sarıldı düşlerim.
 
Ve
Duygularım gecenin içinde sendelerken,
Mavilerim griye çaldı,  içimin ‘’sana’’ adanmış tuvalinde..


Dokunamadım hiçbir hayal’e..
- ki  uyanmıştım.

Oysa,
Hiç kapanmamış gözlerim..
 
Kirpiklerimin ucunda kurumuş yalnızlığım! ''



*Simla

3 yorum:

  1. biliyorsun biz aynı dili konuşan insanlarız seninle.. arada uçurumlar kadar derin yıl farkı olsa da.. ve yine unutmadığına eminim ki ben senin her nerede olursan ol, daimi okurun ve takipcin oldum.. beğeni ile ve beğeninin çok üstünde takdir duyguları ile..
    Şimdi yazdıkların beni yine yıllar ötesine savuruverdi.. şiir yazmayı değil şiir okumayı bile unuttuğum o uzun yıllar sonunda tam 13 yıl ara verdikten sonra yeniden, yenibaştan yazdıklarımı da sonlardırdım artık.. zaman zaman geçmişe atıfta bulunduğum bir-iki karalama haricinde, bundan böyle yeniden yazmaya başlayabileceğimi ve bana bu ilhamı verebilecek güçte biri olduğunu da hiç sanmıyorum. Zaten bunlar için zamanım da yok artık!! :)
    Bu bir döngüdür sevgili Simlâ'm.. kısır veya verimli!! ama bir gün yine sana kalemi eline aldıran duygular yaşatan olduğunda .... dağın ardına bir selam yolla benim için!! ve seni çok sevdiğimi unutma sakın.

    YanıtlaSil
  2. yazdığım onca yorumlar yayınlanmadığına göre, ya okumuyorsun, ya okuyup onaylamıyorsun.. ya da.. neyse... seni özledim sevgili gathering... benim güzel Simlâm.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili HasretSenfonileri'm,

    Bu iki yorumunuzu yeni görüyorum maalesef :/ Ancak daha önce ki yorumlarınızı daha önce yani yazdığınız zaman yayınlamıştım hatta cevapta vermiştim.. Bloğuma hergün girmediğimden hatta bazen çok uzun süre girmediğimden geç görebiliyorum yazdığınız yorumları.. Ancak inanın hepsini yayınlıyorum.. Yorumlarınız benim için çok kıymetli..

    Çok teşekkür ederim beni unutmadığınız ve düşüncelerinizi samimiyetle aktardığınız için.. Özleminiz ve sevginiz karşılıklı..

    YanıtlaSil