Çok'un sessizliği.. etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Çok'un sessizliği.. etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Nisan 2012 Çarşamba

''Çok''..


Aslında hiç kimse ''çok'' sözcüğünü taşıyamıyor.

Yanına sevgiyi koy,
özlemi,
mutluluğu,
acıyı koy.

Olduğu gibi dolu dolu hissedip/hissettir(e)medikten sonra ''çok'' boş.


Belki de kimseye ''çok'' sözcüğünü emanet etmemeli.

Abartmamalı, bir sınırı olmalı duyguların.


''Çok'' üzülmemek için.
Dolu dolu!




*Simla